3 ay

Erkeklerin nerdeyse tamamı niye acı çektiren kadınlara tapıyor?

Femme fatale ya da hovarda bencil kadına aşık olurlar. Havalılara, artistlere.

Hiç iyi bir kadına delicesine aşık olunduğunu bilmem, duymam.

Güncellemeler
3 ay
Kırıcı konuşan , kalp kıran, ağzından çıkani kulağı duymayanlara bayılıyorlar. Onları "özgür, rahat" sanıyolar.

Ayyy , bi de bu kadınlara meleğim diye hitap etmezler mi. Heeee melek. Şeytanda bi melek evet.
Erkeklerin nerdeyse tamamı niye acı çektiren kadınlara tapıyor?
Cevapla