3 ay

Temizlik yapmak neden bu kadar yorucu ve sinir bozucu geliyor, sizde de böyle krizler oluyor mu?

Bence çok yorucu. Mutfakta oturuyorum, kız kardeşim dövüşmek için yazılıp duruyor.

Temizlik mi yapıyor başka bir şey mi anlayamadım, yaptıklarını izliyorum. Duygusunu yaşamak için benimle çatışıyor. Annemle tartışıyor. Manyak bana tokat atıp kaçtı. Baka kaldım. 😀 Kapıyı kapattı içeri gitti ve hâlen içeriden sesi geliyor. Kızıyor. Manyak bu. Böyle rahatlıyor.

Temizlik yapmak neden bu kadar yorucu ve sinir bozucu geliyor, sizde de böyle krizler oluyor mu?
Cevapla