3 ay

Arkadaşlar tanrının bir şeye ihtiyacı yoksa niye bizden ibadet bekleyip yapmazsak sonsuza kadar yakıyor?

Sonsuz güçte ve hiçbir şeye muhtaç olmayan bir varlığın kendisine tapınılmasını istemesi veya bu gerçekleşmediğinde öfke duyup cezalandırması ontolojik bir çelişki barındırmıyor mu eğer bir varlık mükemmelse ve hiçbir eksikliği yoksa övgüye ya da ibadete karşı bir arzusu olamaz çünkü arzu bir eksikliğin dışavurumudur öfke ise beklentinin karşılanmaması durumunda ortaya çıkan insani bir duygudur iş yerinde müdür ve elemanın durumu gibi düşünün patron bir görev veriyor işçi bunu yapmazsa kızıyor çünkü işçi görevini yapamazsa patron kazanamayacak zor duruma düşecek işçinin işini yapmasına ihtiyacı var

Arkadaşlar tanrının bir şeye ihtiyacı yoksa niye bizden ibadet bekleyip yapmazsak sonsuza kadar yakıyor?
Cevapla