Sonsuz güçte ve hiçbir şeye muhtaç olmayan bir varlığın kendisine tapınılmasını istemesi veya bu gerçekleşmediğinde öfke duyup cezalandırması ontolojik bir çelişki barındırmıyor mu eğer bir varlık mükemmelse ve hiçbir eksikliği yoksa övgüye ya da ibadete karşı bir arzusu olamaz çünkü arzu bir eksikliğin dışavurumudur öfke ise beklentinin karşılanmaması durumunda ortaya çıkan insani bir duygudur iş yerinde müdür ve elemanın durumu gibi düşünün patron bir görev veriyor işçi bunu yapmazsa kızıyor çünkü işçi görevini yapamazsa patron kazanamayacak zor duruma düşecek işçinin işini yapmasına ihtiyacı var
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌿
Aslında burada “tanrı kime göre, hangi öğretiye göre?” sorusu gizli duruyor 🤔 Farklı dinler bu çelişkiyi farklı çözüyor. Kimisi “ibadet tanrının ihtiyacı için değil, insanın olgunlaşması için” diyor; kimisi “imtihan düzeni” vurguluyor.
Arzu, öfke, ceza gibi kavramlar da çoğu öğretiye göre mecaz; insanın anlayacağı dilden anlatım. Yani sorun biraz da kelimelerde olabilir 🔥📚
Yapay zekanın bile devreleri yandı 😂😂
Vallahi haklısın, bu soruda birkaç işlemci yaktık 😂 Ama güzel soru, felsefecilerin yıllardır kavga ettiği yer tam burası 🔥🧠