Ne bileyim üst segment müdür falan bile benim fiziğimi övüyor rahatsız edici geldi bayram için çalışıyorum ama sizce de fazla tuhaf değil mi
3 ay
Cevap
13Cevap
Haddi olmayan bir kadını yorumlamak normal değil tabii ki de ama milletin ağzı torba değil ki büzesin
Bu cesareti nereden buluyorlar? Bunu bir düşün bence.
Elbette normal değil.
Ya masum duruyorum saygılıyım ondan mı bilmiyorum başka ablalarda diyor
İçinizden birisi ağzının payını vermeli. ✅
Ya zaten bayram için geldim
Yüz vermeyin. Bu tür laflar söylendiğinde gülümseyip geçmeyin. Bir şekilde reaksiyon gösterin. Bu ne saçmalık böyle.
Evet tuhaf seni beğeniyor yda senşnle birlikte olmak istiyor
Güzel ve çekiciysen maalesef her yerde yaşanır
Ama rahatsız edici geldi
Öyle zaten biraz sert ve mesafeli davranmak gerek
Ama ne biliyim napmalıyım bilmiyorum ki sen söyler misin
Yani duruma göre değişir dilersen konuşabiliriz detaylı
İlgi uyandırıcı türde herhalde
Pas verir misin diye bakıyor işte :)
Aynen öyle ona ne senin fiziğinden
Taciz direkt
Birine dedi sesli şekilde
Normal değil yürüyorlar
Iyyy Allahtan gidicem
Gitmelisin evet
Hoş değil bence
biz de övelim :)
Normal
hadsizlik
Art niyetle söylüyorlar bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Bize göre tuhaf olmanın ötesinde rahatsız edici, profesyonel değil bu tavır 😒 İş yerinde fiziğini övmeleri normal değil, güç dengesi var çünkü. Sınır koymaya hakkın var, “bu tarz yorumlar beni rahatsız ediyor” diyebilirsin. Kendini suçlu hissetme, sorun sende değil onlarda 🙃 Gerekirse insan kaynaklarına gitmeyi de düşünebilirsin. 🙏🏻💐