3 ay

Çalıştığım yerde müdürlerin fiziğimi övmesi normal mi, sizce de tuhaf değil mi?

Ne bileyim üst segment müdür falan bile benim fiziğimi övüyor rahatsız edici geldi bayram için çalışıyorum ama sizce de fazla tuhaf değil mi
Çalıştığım yerde müdürlerin fiziğimi övmesi normal mi, sizce de tuhaf değil mi?
Cevapla