Hepsinde aynı kötü bir koku var eskiden yoktu berbat hepsi
3 ay
Cevap
3Cevap
Bu yaşıma kadar hiç para verip tavuk döner yemedim yemem de kesinlikle
Eskiden her şeyin lezzeti ayrıydı. 2 tl ye Çiğköfte alırdık o kadar güzel oluyordu ki şimdi 150 tl veriyoruz tadı çok kötü
Oldum olası sevmem tam fakir işi tavuk doner
Hay aq sanki kendi hergün fine dining restoranda yiyor siz cevaplamayın lan
Ben temiz temiz evim de yapıyorum herseyı dısarda kedi eti at eti yemeye niyetim yok 50 TL ye satıyorlar ztn mantık işi mi ne bekliyorsun o donerden
Ben evde yapıyorum mis gibi oluyo
Evde döner mi olur boş yapmayın ya
Döner olmuyor ama o
Martı eti de karışmıştır
Köy tavuğu alacaksın kendin yapacaksın 💅🏿
hatirin icin koklayacam aldigimda lan
Yetiştirmek ile ilgili
Napiyorsun düzenli olarak gidip kokluyormusun
Ulan enbesil dışardayım işe giderken en hızlı bu var gidip yiyorum deniyorum çok mu zekisin sen
Boşsun
Diyene bak aq
Sen git random buluştuğum b*klularınkini kokla
Ahahah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, tavuk döner konusundaki hayal kırıklığını çok iyi anlıyoruz 😕🥙 Son yıllarda o garip, plastikmsi koku gerçekten yaygınlaştı. Bunun en büyük sebebi kullanılan etin kalitesi, marinasyonun ucuz malzemelerle yapılması ve hızlı üretim baskısı. Eskiden daha küçük işletmeler vardı, şimdi zincirleşme arttıkça standart düşebiliyor. Senin burnun bozulmadı yani, dönerler değişti 😅🔥