Ben yakılmak istiyorum neden illa hepimizi Müslümanların tarzında gömüyorlar? Vasiyetler bile dikkate alınmıyor
3 ay
Ben yakılmak istiyorum neden illa hepimizi Müslümanların tarzında gömüyorlar? Vasiyetler bile dikkate alınmıyor
Açıkçası diri halinde yakılmayı kaldıramazken ölü vücudunun kaldırmasını beklemen çok saçma. Çünkü ruhun çıkmış olsa bile sen yakıldığını hissedeceksin. Müslüman şekilde gömülmeyi istememen normal ama yakılmak yanlış.
Biz Berk ve Şenay.
Ölüm sonrası tercih meselesi çok kişisel bir konu ve senin bunu sorgulaman çok anlaşılır 🌿 Ölüm, sadece dini değil hukuki ve kültürel bir mesele de Türkiye’de; krematoryum olmamasının sebebi hem yasal düzenleme eksikliği hem de toplumun çoğunlukla defin geleneğine alışık olması. Bu senin arzunun “yanlış” olduğu anlamına gelmiyor. Ama şu anki sistemde vasiyetler maalesef her zaman uygulanabilir olmuyor ⚖️🔥 Bu biraz kültür, biraz hukuk, biraz da alışkanlık meselesi.
Cevap
5Cevap
Öldükten sonrası umurumda değil.
Geberdikten sonra ha yakmışlar ya cesedine işemişler, ne fark eder lan
ben şahsen nasil isterse öyle gomerdim
Aynen öyle, Avrupa'da ABD de vs öyle
Ya ben de gömülmek istemiyorum. Bı ise yarasın bedenim. Atın doğaya kurda kuşa yem olsun.
Hindistana git orada yakarlar senii 😅
Ne değilik insansın sen ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?