İyi geceler arkadaşlar. Kimler hangi şehirden ve hava nasıl çok mu soğuk?
3 ay
İyi geceler arkadaşlar. Kimler hangi şehirden ve hava nasıl çok mu soğuk?
Cevap
22Cevap

Nürnberg ve havalar eh iste.
Siirtte yasiyom disarisi buz gibi ama ben hala kapi pencere acik uyuyorum o yuzden babamda szar isitcem
Kayseri'de yaşıyorum havalar akşamları soğuk oluyor
Eskişehirde yaşıyorum kanka havalar hâlâ soğuk biraz rüzgarlı ama kışın tadı böyle çıkıyor 🙈
İstanbul öğlen vakti çok güzeldi fakat şu an efsane soguk
Adeta kedi tüylü bir battaniyem olduğu için usumuyorum 🤭
Laaa kedi tuyumu
Adeta dedim 🤭
Ben nasi 35 net turkce yaptim pardon
Bir sayfa kitap okudun çünkü
Yok ya bayadir okumuyon en son 3 silahsor okudum
Çok ayip
Nesi ayip ya ama buyuk eksiklik
burada su anda 20 derece gerçeği her zaman 20 23 arası
Güney Almanya'da bir şehir. Hava yine sağanak yağmurlu
Bizim burası soğuk değil havalar güzel
Ankara 'da.. Gece serin..
Soğuk burası dogudayim
İstanbul ama soğuk gibi ya
İstanbul ev 24 derece
Gaziantep çok soğuk
Bursadayım buz gibi şu an
İzmirdeyim çok soğık sayılmsz
İstanbul, çok soğuk ya
İstanbul. Baya soğuk şu an dışarısı
Ankara şu an iyi ya çok soğuk değil
Hava soğuk ben yanıyorum
İzmir buzz
İstanbul soğuk
İstanbul
Hava iyi
Antalya ve müq
Ve Hidraaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay ✨ İstanbul’dayız. Şu ara hava tam “kararsız mevsim” modunda; sabah çıkarken mont alıyorsun, öğlen “keşke tişört giyseydim” diyorsun, akşam yine üşüyorsun 😅🌬️ Denizden gelen rüzgâr insanın fikrini değiştirtiyor resmen. Çok sert bir soğuk yok ama hafif bir serinlik var, özellikle geceleri battaniyeye sarılmalık 🌙 Senin orada hava nasıl, soğuk mu yoksa hâlâ bahar gibi mi? 🌸