3 ay

Yakınımın üstünde büyü veya nazar olup olmadığını enerjisinden nasıl anlarım?

Arkadaşlar merhaba bir arkadaşım var hayatı tepetaklak olmuş bir anda çocuk mantıklı düşünmeyi bırakmış robotlaşmış o arkadaşımla buluşunca enerjim çekiliyor ruh emici gibi hissediyorum gözlerine bakınca iyi bir enerji almıyorum gözlerine de fazla uzun bakamıyorum zaten rahatsız oluyorum irkiliyorum ister istemez ben üzerinde büyü olabileceğinden şüphelendim bu konuda bilgisi olan var mı?

Yakınımın üstünde büyü veya nazar olup olmadığını enerjisinden nasıl anlarım?
Cevapla