3 ay

Çalıştığım konuyu ertesi gün %40 ve %60'ını unutmuş oluyorum sizce bu normal mi tabii ilaç da kullanıyorum bir de oruçluyum?

Sanırım bol bol tekrar yapıp Feynman tekniğini uygulayacağım

Güncellemeler
3 ay
Ya bende mi sorun var anlamıyorum ki major depresyonla sosyal anksiyetemi yendim uykularım da düzenli hiçbir sıkıntım yok sadece oruçluyum ve ilaç kullanıyorum konuları da bugün mesela dünkü çalıştığım konunun tekrarını yapıyorum her gün ama ona rağmen konudaki yazıları görmedim sürece aklıma gelmiyor ve böylelikle kendi kendime anlatamıyorum
Çalıştığım konuyu ertesi gün %40 ve %60'ını unutmuş oluyorum sizce bu normal mi tabii ilaç da kullanıyorum bir de oruçluyum?
Cevapla