3 ay

Arabada trafiğe takıldığınız zaman çok çişiniz gelirse ne yapıyosunuz? Hiç talihsiz bir ana dönüştüğü oldu mu?

Ben birkaç kere tutamadım gerçekten ya

Arabada trafiğe takıldığınız zaman çok çişiniz gelirse ne yapıyosunuz? Hiç talihsiz bir ana dönüştüğü oldu mu?
Cevapla