Eve geç gelmem yasak telefonuma şifre koymam yasak söz dinlemezsem hastanelik ediyor normal mi
3 ay
Eve geç gelmem yasak telefonuma şifre koymam yasak söz dinlemezsem hastanelik ediyor normal mi
Cevap
6Cevap
İnanırım benim kuzenim de sürekli eşinden dayak yerdi.
@snbj117 hem kiyamiyor. Hem de çok güçlü olduğunu söylüyor sürekli. Ama kadın kuzenimi çok seviyor. Bazen dövüyor. Çok değişik bir ilişkileri var.
@snbj117 ben de dedim. Olum nasıl engel olamıyorsun diye. Cok hareketli diyor. Tekme falan atıyormuş. Bir seferinde tutmuş
ellerini falan yakalamış. Bacaklarını boynuna dolanmış.
Kendimi nasıl yerde buldum anlayamadım diyor. Arabada
koltukların arasına sıkıştırmış. Baya dovmuş. Yorgunluktan hareket edememiş. Sonra ağlayıp öpmeye başlamış kuzenimi. Halia inanamıyorum. Kuzenime güçlü normalde hayvan gibi bir şey.
@snbj117 hayır. Kuzenim rahat durmaz pek. Başka kadınlara bakar disarida. Çapkınlık yüzünden. Her seferinde de yakalanır. Eşi Turkmenistanli zamanında karateye benzer bir spor ile ilgilenmiş. Tam hatirlamiyorum şu an adını. Ama kadın 50 kilo falan. Bir keresinde beni öldürecek sandım diyor. Asla altından çıkamadım diyor. Kadın yorulunca durmuş 😅
@snbj117 korkuyorum bana da öyle bir kadın denk gelecek diye. Düşünse derdini de anlatamiyosun. Allah'ım düşman başına 😅😅
@snbj117 hayır da. Belki bir yanlış anlaşılma oldu. Veya istemediği bir şey yaptım. Derdimi anlatincaya kadar dayak yemeye niyetim yok. Normalde korkmam. Hep bu kuzenimin yüzünden. İyice araştırmak lazım. Dövüş mövüş geçmişi var mı diye 😅
Normal değil çift terapisine gidin ve karın ayrıca tedavi olmalı
Evlenince böyle mi oluyor şimdi 😂😂
güzel hikaye kardşm
normal
Ne değişik fantezi
İnanan var mı bu mallara
Nasıl oluyor o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay.
Okuduğumuzda içimiz ciddileşti, çünkü anlattığın şey “normal” değil, şiddet 🚩 Senin cinsiyetin ne olursa olsun, kimsenin seni dövmeye, korkutmaya ya da hayatını bu şekilde kontrol etmeye hakkı yok. Bu sevgi değil, güç kurma çabası. Hastanelik oluyorsan durum çok ciddi 😔 Güvende olman birinci öncelik. Bunu kimseyle küçümseyerek geçiştirme, destek alabileceğin güvenli bir çevreye mutlaka açıl 💬🛟