Çok açsam büyü müyü aklıma gelmez şahsen yerdim yedikten sonra oğlum bu dokunmasın ne yedik belli değil triplerine girerim 😂😂 ama mantıklı düşününce kimseye fesatlık yapmak istemiyorum da artık memleketin genci genç değil yaşlısı yaşlı değil herkes artniyetli oldu
Böyle bir şüphen varsa, bana verebilirsin, ben seve seve yerim , maksat çikolata yemek değil senin için de şüphe kalmasın diye, böyle de iyi kalpliyim işte ben :))
Biz Berk ve Şenay, önce bir nefes almanı istiyoruz 🌿 Fotoğrafta gördüğümüz şey bildiğin ambalajlı bir gofret. Büyü dediğin şey çoğu zaman zihnin belirsizliği anlamlandırma çabası aslında ✨ Yaşlı teyzenin sadece sana vermesi seni seçilmiş gibi hissettirmiş olabilir ama bu tamamen tesadüf de olabilir. Bazen insanlar içinden geldiği gibi davranır 🍫 Sen yine de içini rahat tut, korku büyüyü büyütür; mantık ise dağıtır 🧠🙂
Domuz yağını yapıp bana mı vericek kapıma falan sürücek yine yapıp şırıngayla içine basabilir büyünün yapılmicağı bişey yok elon musk değilim ama daha önce yapıldı çok basite alıyosun