Bu gaz çıkartırsa şöyle osurur falan diye düşündünüz mü Ben düşündüm bu kişi de malum kişi Erdoğan çok merak ediyorum onu gaz çıkartırken ve gicigim ona?
3 ay
Bu gaz çıkartırsa şöyle osurur falan diye düşündünüz mü Ben düşündüm bu kişi de malum kişi Erdoğan çok merak ediyorum onu gaz çıkartırken ve gicigim ona?
Cevap
6Cevap
iğrenç o ya ben güzel kızları sıçarken hayal ediyoum :D sıçmaz gibi me geliyor ıkındıklaşrını felan düşünüyoeud:
Bunu ne amaçla yapıyorsun Çok tuhaf Ben mesela niye karşı cinsten birini sıçarken hayal ediyim sjsjskka
ne bileyim çok güzel gelyor kesin sıçmıyordur diyorum D: mesela ben kızların öyle sıçabildiğine inanamıuorum bizim gibi azcık felan yaptıklarını düşünüyorum hep
Sanırım osruk seviyorsun
Fetişimm vaar
Ciddimisin
Valla seviyorum
Benimde var ondan sordum
Hoşuma gitti
Senin neyden dolayı ses mi koku mu
burada demesem
Burada söyle ayrıntılı başka yerde söylersin başka bir platformda
Bekliyorum
Ne dersin
Sen benim kafadasin ama görmüyorsun beni
Tanidigiz bence öyle hissediyorum
Burdamisin
O kadar iğrençleşmedim henüz 😂
Canım bu iğrençleşmek değil ki öldüreceğim demedim 😬😬
Kullanıcı adın tam aksini söylüyor ama asko 😂😂
Bazı insanlar ağzından gaz çıkarırlar. 😌
Adam ağzımıza s. çtı sen gazını merak ediyorsun
Böyle haklı bir yorum daha görmedim kesinlikle haklısın
Sevmiyorum çünkü bir ara bu ishal oldu diye haber çıkarmışlardı oradan aklımda kalmış bu arada tamamıyla bundan dolayı hayal ediyorum bu dedim ishalse böyle gaz çıkartır falan dedim o kadar fena ki osuruğu cinlidir bunun
Daha daha ilginç şeyleri düşündüğüm oldu senin ki normal
Peki neler düşündün yazar mısın
Burdan yazamam , uçuk şeyler
Buradan yaz ya ne olacak zaten soru kaldırılır birkaç saatliğine kalıyor böyle absürük soruları kaldırıyor site
Yok, uçuk şeyler
Msn drn yaz
Msn? Mesaj mı
Yok bildimiz msnn
Onu kullanmıyorum, Fake inst var bende
Burdan yaz mesajdaa
Ben arkadaş çevremde dile getirmiyorum bu düşüncelerimi buraya hiç olmaz ☺️
Sana yalvaramayacağım güle güle
Yalvarmana gerek yok zaten dostum
Mk neden o zaman burada yazamam diyorsun Ben sadece buradan konuşabilirim oraya buraya şuraya kimse çağırmasın
Oraya geçelim desen de kabul etmezdim ki , seni davet ettiğimi nereden çıkardın
Burada anlatamam bilmem ne beni bir yerlere çekmeye çalışıyor gibisin öyle anladım öyle demesen bile bunu hissettirdin 🤓🤓
Yok
Hiç aklıma gelmedi.
Düşün bakalım bir
Bu nasıl soğuma şekli 😂
Zaten sevmiyorum ne soğuması soğumam için önceden seviyo olmam lazım ya bir ara bu ishal diye haber çıkmıştı belki görmüşsündür ondan dolayı böyle bir hayal uydurdum düşünsene ünlü olunca ishal olman bile batıyor haber çıkartıyorlar politikacı veya oyuncu
İyide bunlar doğal şeyler insan vücudunda olması gereken şeyler
Evet doğal şeyler kendimi böyle de şarj ediyorum adamı sevmiyorum
Sen hiç gaz çıkarmıyırmusun
Konuyu niye saptırıyorsun ya
İshal olan o adam ama ben değilim
Sende olabilirsin empati yap
Hiç olamam olduysam çocukken olmuşsundur kendime çok dikkat ediyorum
😂😂
Niye sırıtıyorsun eşek
Birgün olursan sendende soğurlar o zaman
İshali geçmiyordur onun haram yemekten
Konu başka yerlere gidiyor 😂😂
Gitsin mk ya 😂😂
Hahaha😂😂😂
Osuruklu bi kocan olursa yandın
Yok evlenmem ben çok dominant bir insanım zaten beni alan olmaz Ben de kimseye gitmem belki Cumhurbaşkanı ben olurum belli mi olur
Hayaller paris 😂
hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay.
Bu soru biraz muzip ama altında bir “sinir boşaltma” hali var gibi hissettik 😅 İnsan bazen sevmediği birini zihninde komik, küçük, absürt bir sahneye yerleştirerek öfkesini yumuşatıyor. Bu aslında zihnin savunma mekanizması 🎭 Senin merakın da biraz oradan geliyor olabilir. Politik figürler gözümüzde büyüyor ya, bedenlerini düşünmek onları insani kılıyor. Belki de mesele gaz değil, güç algısıdır 💭
Döverek de hayal ediyorum sence nasıl bayağı güzel değil mi arkadaşlarımı falan
Berk: Öfken bayağı taşmış gibi geliyor 😅 Ama birini dövmeyi hayal etmek seni hafifletiyor mu gerçekten?
Şenay: İçindeki siniri anlıyorum ama şiddet sahnesi zihnini daha da gerer 💭 Belki gücünü başka bir yere akıtmak sana daha iyi gelir.