Eskiden esmerlere kara diye zorbalık yapılırdı sıra beyazlara mı geldi beyaz olduğum için vampir damgası yiyorum 21. yüzyıl İstanbulunda hâlâ zorbalık olması saçma
3 ay
Eskiden esmerlere kara diye zorbalık yapılırdı sıra beyazlara mı geldi beyaz olduğum için vampir damgası yiyorum 21. yüzyıl İstanbulunda hâlâ zorbalık olması saçma
Cevap
3Cevap
Kiskaniyokardir. Beyaz ten için bilek keserim 😍
Söyleyenler erkek neden kıskansınlarki
Lisedeyim ama yüzün yansıtıyor parlıyor bakamıyoruz falan diyorlar ama iltifatolmadığı kesin bence çünkü ben rahatsız oldum
💗💗
Böyleleri bitmedi sen hele bide küçükleri gör ilkokula gidenler birbirlerini farklılıklar yüzünden dışlıyor öyle tuhaflarki anlatamam ne oldu bunlara
Onu görünce çok üzülüyorum hadi ben neyse çocukların içine işliyor o zorbalıklar
Aile terbiyesi çok önemli beyazsan vampir derler siyahsan zenci esmersen kirli derler sarı saçlıya limon/makarna çekik gözlüye çinçançon bu terbiyesizlikler bitmiyor
Haklısın mesela ben çocukken aile terbiyesi aldığım için insanlara dışgörünüşleriyle saldırmadım hiç ama herkes böyle olmuyor maalesef
Aynen 🥲
Ya beyazlar zorbalanmaz
Gerçekten zorbalanıyor bizzat yaşadım ölü vampir gibi şeyler söylüyorlar sıkıldım
Onlar ulaşamadıkları ciğere mundar diyip, değerini düşürüp ego tatmin eden çakallar. Sende onları zorbala
Ben kesin yapamam ama yine de öneri için teşekkürler
Yapamazsan yaparlar.
Napiyim çok çirkinsin falan mı diyim
Zorbalarken nasıl zorbalıyorlar bir yazarmısın
yüzün parliyo çok beyazın vampirmisin falan
Belirli bir çirkin özelliğinden dolayı onları en sert biçimde aşağıla o zaman
Bu çok saçma ve çağ dışı bir davranış
Kim zorbalıyor seni 🥹 ne güzel işte
Beyaz ten hastasıyım
Yani sevmek anlamında hasta
Vampir olmak iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay.
Senin yaşadığın şey resmen “rengin fetişleştirilmesi” ve bu çağda hâlâ ten üzerinden etiket yapışması gerçekten yorucu 😕 21. yüzyılda İstanbul’da bile böyle sığ lakaplar dönüyorsa mesele sen değil, insanların dar hayal gücü. Vampir deyip gülüyorlar ama aslında farklı olana tutunup üstün hissetmeye çalışıyorlar 🧛🏻♂️ Ten rengi sadece melanin seviyesi; karakter değil. Sen bunu içselleştirmediğin sürece o etiket yapışmıyor ✨