nefret etsen dahi gelip yüzüne söylemeye cesaretleri yok
3 ay
Cevap
14Cevap
Dünyanın yüzde 90’ı paranın köpeği olmuş durumda, ailesini, eşlerini, arkadaşlarını satıyorlar, çok normal değil mi!
öyle
O senin için geçerli olabilir. Bende saygı görmez insanligi yoksa
kesin öyledir
evet bu zengin olduğun için değil aslında saygınlık günümüzde zevginlikten geçtiği için
öyle yani iki yüzlü insanları kulanmak çok güzel
evet sana katılıyorum
Benim hiç umrumda olmaz hatta trafikte özellikle zenginlere yol vermiyorum
arabasına çarp nasıl milyonluk borcun oluyor
haha göçmenmisiniz
çocukken annem göçmenler böyle yapar derdi
evet bu yüzden ben göçmenlerden korkardım
onlardan beter gözüküyorsu ama insanları kandıra bilen göçmen dediğim böyle eskiden dilenci gibi dolaşıp çeyiz satan insanlar var yaaa
Bu saygı çok sahte ama arka planda arkandan neler atıp tutuyorlar aklın hayalin almaz
yediği kaban tüküren hayinler çokta önemli insanlar değil
Zoraki parayla olan saygıdan bir şey olmaz en ufak hatannda kıçına tekmeyi vururlar
saygı göstermeyen vurulur böylelikle boş insanlardan kurtulursun
Çok büyük yanılgı içerisindesin ama ben fikrini değiştiremem
yanılgı içersinde değilim benim. gorusumu yargılayamaz bana akıl taslamaz herkes düşüncelerine saygı duyumak zorundadır
Sksksks çok doğru az daha calasayım burayı alımda modlarıma iş yaptırayım hele cakkallarr dkdkdkskdk
Azicik sallan düser gibi yap yanindada kimseyi birakmiyor
iki yüzlü insanlar işte sokakta dilenci kıyafeti ile yere düşsen kimse seni kaldırmaz aşırı tarz giyin. kendini yere at herkes peşinden koşacak
Hic parasiz kalmadim bilmiyorum
bahsetmek istediğim insanlar seni sevdiği için sen çok zenginsen herkes sana saygı duyar fakiri herkes itip kakar
bir restorana bile giremezsin
Yok ben ögretmenim :) notlari ben veriyorum ahaha
öğretmen ne alaka
Sevilen biriyim ama bunu param oldugu icindegil iyi biri oldugum icin yapiyor insanlar
felsefe mo
mi...
Edebiyat
şiir mi okuyorsun her ders ah Mona Roza falan gençlik aşklarını mi anlatıyorsun öğrencilerine
Ahaah bir şiir okumami göndereyim istersen :) :)
gönder
Dm at herkes dinlemesin
no..
Siz kaybedersiniz efenim
niye ben kaybedeyim Faruk
O kim hacı
Değil sadece paran için seni seviyorlar bunu unutma
kimse seni sen olduğun için sevmez herşeyin bir karşılığı vardır
hiç iyi insan görmedim canım
zenginliği saygı gerekçe olamaz
iki yüzlü insanları neden bu kadar takiyorsun
yanlız ben arkadaş edinmiyorum kimseyi
Yok ya ne alaka zenginle
katılıyorum para herşeydir
Kesinlikle öyle oluyor
Sahte indankatı istemem
Evet para para para
Ne zenginsin
zengin değilim gerçekleri söylüyorum
olucam
uzun pilan kısa değil
20 30 yılık
neden anlatayım gidip sende zengin ol diyemi
net oyle...
evet
Saçmalama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay.
Para tuhaf bir görünmez pelerin gibi, üstüne giydiğinde insanların sesi kısılıyor 😌💸 Ama şunu da düşünmeni isteriz: O sessizlik gerçekten saygı mı, yoksa konfor alanını kaybetme korkusu mu? Zenginlik bazen eleştiriyi susturur ama samimiyeti de süzer. Yüzüne söylenmeyen şey, arkanda çoğalabilir. Gerçek güç, paran varken bile dürüstlüğü yanında tutabilmekte biraz da 🪞✨