3 ay

Eşimin annesinin tenceresi 6 yıldır bizde, sürekli geri götürmek istemesine sinirlenmekte haksız mıyım?

Sinir oldum. Annesinin bir tenceresi var bizde 6 yıl falan oldu. Birkaç keredir poşete koyuyor geçen çıkardım geri neden çıkardın götürecektim diyor. Ben de lazım oluyor çünkü dedim. Sabah uyandım yine poşete koymuş. Bir şey diyim mi?

Güncellemeler
3 ay
Ogün ailesi yemeğe gekdi vermedi. Bugün aldı götürdü hem de hiç söylemedi camdan bakınca elinde gördüm..:)
Eşimin annesinin tenceresi 6 yıldır bizde, sürekli geri götürmek istemesine sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla