3 ay

KS da dilek ve şikayet kutusu olsaydı ne yazmak isterdiniz ula?

Benim şikayetim değil de önerim olurdu fenomenlik ve modluk için belli bir seviye xper olması ve 20 /30 arası sorulu sınav yapılabilir ve önüne gelene verilmezdi bir de iç savaş var fenomenlerde gruplaşma çok sakıncalı kimse objektif değil
KS da dilek ve şikayet kutusu olsaydı ne yazmak isterdiniz ula?
Güncellemeler
3 ay
Ss
KS da dilek ve şikayet kutusu olsaydı ne yazmak isterdiniz ula?
Cevapla