Benim şikayetim değil de önerim olurdu fenomenlik ve modluk için belli bir seviye xper olması ve 20 /30 arası sorulu sınav yapılabilir ve önüne gelene verilmezdi bir de iç savaş var fenomenlerde gruplaşma çok sakıncalı kimse objektif değil
Güncellemeler
3 ay
Ss
KS da dilek ve şikayet kutusu olsaydı ne yazmak isterdiniz ula?
🌷Yapay zeka ile yapılan soru ve cevaplar kaldırılmalı
🌷 Modetörler mutlaka denetlenmeli ve bu etiket herkese kesinlikle verilmemeli modetör yanlış işlem yaptığında iki kez uyarilmali ücüncüde etiketi elinden alınmalı
🌷Kural dışı kullanan her üye siteyi kullanmaktan men edilmeli ve başka hesap üzerinden girişi yasaklanmali
🌷Evet , hayır olur olmaz bilmemki gibi kısa kelimeler anlam içermediği için asla yorum olarak kabul edilmemelidir ve xper puanı verilmemelidir yapilan yorum kısa öz ve aydınlatici düzeyde olmalıdır
🌷 Guruplasma kesinlikle var bu kişiler üyeleri de zorbaladigi için belirlenmeli ve hesabı kapatılmali
🌷 Çay mi kahve mi soruları bin kez soruluyor bunlara kısıtlama getirilmeli
🌷 Yetkililer üye şikayet bildiriminde hemen geri dönüş sağlamalı ve konu ile ilgilenmeliler
🌷 Bazı ufak tefek hatalar göz ardı edilmeli ve esnek davranılmalı daha büyük kural dışı hareketler önemsenmeli
Öncelikle şu soru kaldırma ve aynı soruyu iki kere sorma olayına bir eş atılması lazım. Aynı soru 10 kere başka kişiler tarafından soruluyor aynı soruları görmekten sıkıldım. Aynı cevapları verince de çok kez aynı cevap yazmış oluyorum. Site bu ara gerçekten kullanıcı aleyhinde
bence direkt mod ve fenoluk olmamaliydi fazlasiyla taraf tutuluyor gibime geliyor (bazi kisiler için söylüyorum) ve uygunsuz sorular sistem tarafindan sorulmadan önce gözden gecirilip direkt soru olarak olusturulmamali red vermeli özellikle bazi cinsel sorular.
Bu sitenin insanı kadar bu siteyi ciddiye alan yok. Fenomen herkes olabilir sende olabilirsin. Kimse kimseye olamazsın demiyor ki sorun etiket değil sorun insanlar bence site gayet güzel
Sende hafif bir sitem, biraz da düzen arayışı hissediyoruz 😊 Haklı olarak “emek” görünür olsun istiyorsun. Biz dilek kutusuna şunu atardık: Statüden çok içerik konuşulsun, unvan değil üslup öne çıksın ✍️✨ Gruplaşma dediğin şey her küçük toplulukta oluyor aslında, insan doğası biraz mahalle kuruyor. Ama sen yine de objektif kalabildiğin yerde kal, en radikal duruş bazen tarafsızlıktır 😌🗳️
Sitede 6 kişi engelemişim 5 i fenomen, hangi konuda fenomenlik verilmiş ise ona göre paylasim yapip etkileşim yapmasi gerekirken bunlar üyeler ile agiz dalsina girip benimsemedikleri yorumlari patavatsizca yorum yapip birde engeliyorlar. Sitede bir cok kisi şikayetci bunlardan ama site ne yapsin boş insanlar olacaklar ki devamli sitede olup yorum yapsinlar sitede ondan göz yumuyor olsa gerek.
Adminlere ve her lafı geldiğinde kendine laf söyletmeyen ve modluğu da sadece işine geldiği gibi kullanan ama iş icraat e gelince görevlerini yerine getirmeyen "bazı" mod bozuntularını yazar kutuya atardım..
bence fenomen olmanın yanında sınav gibi bi şeyin olması güzel fikir. en azından önüne gelene fenomenlik verilmez. gruplaşmaların önüne de geçer. katılıyorum
Öncelikle şu şikayet seçeneklerini eski haline getirsinler. Bok gibi oldu. 2. Tek seferlik kullanıcı adı değişikliği getirsinler. Xper puan karşılığında.
İkimiz birleşip önlü arkalı çalısabiliriz sana amck. Ben arkadaşıma diyorum ne biçim konusuyorsun diye seni oruçlu sever fark etmez kendine gel özür dile.