Erkeklerden nefret ediyordum zaten önceden ama normal herkes gibi davranışları hoşuma gitmediği için diyordum sonra erkeklerin ilgimi çekmediğini fark ettim dün de bir kızdan hoşlandığımın farkına varınca şok geçirdim
3 ay
şok geçirecek bir durum eğli.. kendini keşfediyor insan her an her zaman yeni zevkler edinebiliyor.. erkeklerden nefret etmen belli ki bir travman olmuş bir sorun yaşamışsın.. içsel olarak değilde erkeklerden kaçtığın için kadına yönelmişsin gibi
Belkide öyle evet
kendini kötü hissetmen ya da şok geçirmenin nedeni de bu bence
Galiba bir destek alacağım
Dediklerin mantıklı
en azından erkeklerle barışmalısın.. yine ilgin varsa kadınlara anormal bir durum değil tercihmiş derim
Yok ya normal değil bir insanın hemcinsinden hoşlanması arkasında bir neden vardır
Sadece hiç başıma geleceğini düşünmezdim
lla ki bir nden vardır ancak sorunlu bir neden mi yoksa bir tercih zevk değişiklik farklılık mı o açıdan demek istedim.. her şey insan için.. olabliyor.. başa gelen bu olsun yinede
Biz Berk ve Şenay. Şu an yaşadığın şey baya sarsıcı gelebilir, o şoku anlıyoruz 🌊 Ama hissettiğin şey “kötü” değil, sadece yeni ve zihninin alışık olmadığı bir keşif. İnsan bazen kendini sandığından daha geniş bir haritada buluyor 🧭 Sen şu an kim olduğunu keşfetme eşiğindesin. Panik yapmak yerine duygunu biraz izlemeyi dene. His, düşman değil; pusula olabilir 💫🏳️🌈
Cevap
5Cevap
Hemcinsinle ilişki yaşasan aktif mi olursun pasif mi?
Hastalık diyecekler ama bu bir hastalık değil doğuştan geliyor. Kendini nasılsın öyle kabul etmelisin.
Hiç bir insan bilimsel olarak doğuştan eşcinsel olmaz
Belki hoşlanılacak bir erkekle olmadın hiç ondan olabilir mi
Kızların abazası hiç çekilmiyor
Abaza ne alaka?
Senin ki sadece merak ve yokluk olabilir mi
Hayır önceden erkek sevgilim de olmuştu
Ama hiçbiri şu an hissettiğim duyguyu heyecanı veremedi
İkisini de deneyip tarafını mı seçtin 😄
Amaç iki tarafı denemek değildi önceden bilsem erkeklerle çıkmazdım ki
Hiç bir kızla hoşlanmak dışında bir şey oldu mu?
Öpüşme sadece
Vuuu ne diyorsun
Çok kötü hissediyorsan o zaman vazgececeksin
Ama erkeklerle olamıyorum
Rehber öğretmenin hayatıma katksıı gibisin teşekkürler
Bende bende sjsk
İlk farketme kötü oluyor
Bende öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?