3 ay

Hocam fake hesabımı buldu ve Seher sen misin yazdı, itiraf mı etmeliyim?

2 kere fake açtım birinde hocayla konuşmuştum sonra bu sen fakesin kim olduğunu biliyorum merak etme söylemicem ifşa etmicek seni ama söylersem yüzüne kaçacak yer ararsın falan dedi ben de saçmalıyorsun vs dedim benim olduğumu bulamaz diye düşündüm 2 . Fake hesabıma da direkt Seher sen misin? Yazmış elim ayağım birbirine girdi ben de Seher? Yazdım okulda normal nasıl durucam siz ne düşünüyorsunuz itiraf da mı etsem diye düşünüyorum yardım ediin

Güncellemeler
3 ay
Hocadan hoşlanıyorum içimden sürekli ona yakın olmak iletişim kurmak geliyor bunu da fakeden saglayabilicegimi düşündüm evet çok boş bir iş ama icimdekini böyle dizginliyordum anlamaya çalışın
Hocam fake hesabımı buldu ve Seher sen misin yazdı, itiraf mı etmeliyim?
Cevapla