Erkeklere soruyorum, diş hekiminin attığı bu mesajlar sizce hoşlanma mı yoksa normal samimiyet mi?

[27/2 13:16] ✨️🕊: Merhaba... Bey, en son randevu planlamıştık fakat acil şehir dışına çıkmam gerektiği için gelemedim. Haber veremediğim için kusura bakmayın lütfen. Geç de olsa bilgilendirmek istedim. 🙏😌

[27/2 13:36] ... Bey: Olur mu hiç ne kusuru sebepler dünyası tanış olduk istediğiniz zaman buyurun hayırlı günler dilerim

[27/2 13:37] ... Bey: Şikayetiniz yoktur inşallah varsa cuma vakti 20 dk ya klinikteyiz

[27/2 13:43] ✨️🕊: Çok teşekkür ederim, şu an bir şikayetim yok. Aslında tatile İzmir’e gelmiştim, sonra yaşadığım şehre dönmek durumunda kaldım, bu yüzden pek mümkün değil. Ama yolum tekrar düşerse tabii ki gelirim. 🙏😌

[27/2 13:49] ... Bey: Gayri ihtiyari durumlarınıza yanlışlıkla baktım ve çok samimi geldi takip eder oldum yanlış anlaşılmasın içten duaların sahibiyle umarım tanışma fırsatımız olur. Çok adetim değil zaten sosyal medyam yok ama önüme gelmişti rahatsızlık duyuruyorsa size bildirin lütfen. Her şeyin hayırlısı lafı çok uzattım hayırlı günler dilerim geçmiş olsun tekrar

Erkeklere soruyorum, diş hekiminin attığı bu mesajlar sizce hoşlanma mı yoksa normal samimiyet mi?
Cevapla