3 ay

30 yaş erkek 18-20 yaş kız ilişkisi neden sorun oluyor, bu turşu muhabbeti sizce ne kadar adil?

Neymiş 30 yaşındaki erkek 18 20 yaşındaki kızla birlikte olmazmış. Hadi ordan ben 30 yaşına kadar birikim yapıp ev araba sahibi olacağım maddiyat sahibi olacağım ondan sonra gidip de 30 yaşındaki turşuyu napim. E siz 20 yaşındayken 30 yaşındaki adamlarla birlikte olurken sorun yok da. Erkekler olunca mı sorun oluyor 😁😁 bunlar hep yalnızlıktan nereye saracaklarını şaşırdılar.

30 yaş erkek 18-20 yaş kız ilişkisi neden sorun oluyor, bu turşu muhabbeti sizce ne kadar adil?
Cevapla