20 yaş kız 30 yaş erkek ilişki sizce sorun olur mu, yaş farkı önemli mi?

20 yaşındayım 30 yaşında arkadaşım var. Bir erkekte olması gereken tüm özellikler var onda. Tipini de pek takmıyorum bana hoş geliyor. Sizce olur mu? Karakter, ruh eşi uyumu olduktan sonra gerisi önemli mi?

20 yaş kız 30 yaş erkek ilişki sizce sorun olur mu, yaş farkı önemli mi?
Cevapla