Kızımın adını Manolya koymak istiyorum, isim çok mu eski ve kötü duruyor?

Koklamaya kıyamam benim güzel manolyam… manolya çok mu kötü?

Kızımın adını Manolya koymak istiyorum, isim çok mu eski ve kötü duruyor?
Cevapla