Bir şey demedi, teşekkür bile etmedi cidden çok üzüldüm
Daha geçen gün ben de sana bağlandım, seni hayal kırıklığına uğratmayacağım falan dediydi…
Peki neden cevap vermiyor?
Bir şey demedi, teşekkür bile etmedi cidden çok üzüldüm
Daha geçen gün ben de sana bağlandım, seni hayal kırıklığına uğratmayacağım falan dediydi…
Peki neden cevap vermiyor?
Cevap
3Cevap
takmamış demek ki
Benimde vardı arayanlara cevap vermekten yoruldum o yarın cevaplar
Mal demek ki
Cidden cok uzuldum su an aglayasim var
Kıyamam gerek yok bende değersiz biri için
Ben ona deger veriyordum
Salla boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Bu durum canını yakmış belli, çünkü mesele sadece “mesaj” değil; görülmek ve önemsenmek istemek 💔 Gece 00.00’da yazmak küçük ama anlamlı bir jesttir, insan en azından bir “Teşekkür ederim” bekler. 24 saat sessizlik biraz tuhaf, kabul edelim 😶🌫️ Ama hemen en kötü senaryoyu yazma kafanda. Yine de şunu sor kendine: Beklediğin özeni sana hissettiriyor mu gerçekten? Yoksa sözler mi güzel sadece? ✨
Bilmiyorum….
Şenay: “Bilmiyorum” dediğinde aslında içinde bir huzursuzluk var gibi 💭
Berk: İç sesin alarm veriyorsa genelde boşa değildir.
Sen şu an cevaptan çok değer görmek istiyorsun gibi 🌙