Hayat anlamsız geliyor boğulucak gibiyim Niye boyle oluyor gercekten hayat anlamsizmi?

her şey acayip gelio inancli da olsan inancsiz da olsan agnostiksen ne olucak belli degil ateistsen sonsuzluga evrilip hic olucan bir dine mensupsan cennet cehennem valla cenneti gormedim ama onu bile istemiyorum hicbisey istemiyorum boyle bi darlik geliyor aniden kafayı yiyecem sanırım

Güncellemeler
4 ay
güncel
Hayat anlamsız geliyor boğulucak gibiyim Niye boyle oluyor gercekten hayat anlamsizmi?
Cevapla