Kyk yurdunda oda arkadaşlarımla yaşam çok zorlaştı, bu durumda ne yapmalıyım?

ya bakın normalde çok ağır başlı eğlenmesini yerinde bilen eğlenceli hatta uyumlu biriyim de bu Kyk benim nşye en kötü halimi çıkartıyor 5 kız kalıyoruz tamam mı hepsi birbirinden ayrı karakter ilk ayları süper sonra alıştıkça birbirlerine durdurak bilmez oldular gece yatmasını bilmez bulaşık yıkamaz dağınık sarhoş gelip kusmuk yapan birini hoş görüyorlar 12 de uyuyacağım diyen beni haksız bu durum nerelere gider hocam sizce arkadaşlarımı seviyorum sorun her şeyin hoş görülmemesi gerektiği sorun bir kişi bile uyuyacak olsa herkesin o kişiyle saygı duymaması sorun bu saatte uyumam gerekiyorken uykumdan olmam derse girerken yoklar ders çalışırken ses yapıyorlar okula giderken de yoklar yani bunlar benim hayatımın önemli yerindeki çoğu şeyi etkilemezken uykumu mahvedip her şeyi etkiliyorlar

Kyk yurdunda oda arkadaşlarımla yaşam çok zorlaştı, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla