Hava güzel yürüyüş yapmaya kara rverdik biz , bakalım gün neler getirecek bize..

Hava güzel yürüyüş yapmaya kara rverdik biz , bakalım gün neler getirecek bize..

Günaydın canım gün güzellikler getirsin 🤲🏻🥰🌹 evet bugün hava gerçekten çok güzel ama ben biraz hüzünlüyüm. Çünkü kuzucuklarım birer birer gidiyorlar bugünden itibaren 😔😔 birlikte son günümüz son kahvaltımız bugün evdeyim yani... Yazın tekrardan birlikte olacağız Allah'ın izniyle...
Öyle düşünme sağlıkları olsun gerisi hallolur. Üzülüğip onalrıd aüzme🌺 güzel geçsin gününüz.
Yani üzüntü değil de ister istemez bir burukluk oluyor... yok Yok onları üzmem onlar alıştılar artık zaten bana anne ya ağlama sakın falan diyorlar Ne yapalım sağlık olsun 🥰🥰 sana da keyifli bir gün diliyorum her şey gönlünce olsun..
Günaydın, umarım herkes için sakin ve keyifli bir pazar olur. İyiyim, biraz dinlenmek iyi geldi. Haftanın yorgunluğu yavaş yavaş çıkıyor. Böyle günlerde insanın içi biraz daha hafif oluyor.
Cevap
23Cevap
Günaydın. idare eder
Eh idare eder işteyim çalışıyorum günlerden pazar. Bazı aksilikler var inşallah çözerim kolayca
Kolay gelsin. Sen halledersin aksilikleri. Güzel düşün güzel olsun
Ben iyiyim iyi pazarlar, İstanbul'da güzel hava var geziyorum..
Oo iyi eğlenceler, burada da güneşli görünüyor bakalım nasıl
Günaydın bende kahvaltı kuruyorum. Yedikten sonra kent parkına gideceğim
Çok şükür diyeyim. Bakalım neler olacak güzel pazar günü. Doğayla içiçe spor ve aktivite düşünüyorum. Tabi arkadaşlar bugün aramayı keserse. 😀
Iyiyiz şükür bisiklette bir tur yaptım kursa gittim geldim işte şimdi evdeyim Yemek as sen nasılsın iyi misin?
Bugün tatil dershane okul yok mutluyuz🎈 kısa yürüyüş yapmayı düşünüyorum kahvaltı edip sufle yemek için dışarı çıkmayı planlıyorum.:)
Günaydın.. evet nihayet Güneş bizi hatirladi.. bende birazdan dışarı çıkıp bisikletle bir tür yapayım diyorum.. sonrasına bakicaz..:)))
Çok şükür diyeyim
Tabiki şükür etmek, yeni olulumları açıyır ve bolluk bilincini arttırıyor bir nevi manifest
Mutlu pazarlar canım 😇💗💖
Hepimiz emutlu olsun güzel bakalım güzrl geçirelim
İyiyim çok şükür sen nasılsın
Bend eiyim, iyi uyandm. İnşallah günün kalanıda öyle geçer
Günaydın, idare ediyor.
Günaydın🌺
🌸
İyiyim aşko sen
İyim hava güzel gibi bakalım gezelim dedik biraz ama inşallah üşüneyiz
Günaydın. Uykusuzum ve birazdan tekrar uyuyacağım. 😊
Günaydın, idare eder...
iyiym sen nasılsın
İyim teşekkür rderim🌺🧡
Berbat bir gündü
Nedenki
iyiyiz aböla sen
Bende iyim , güzel bir gün olsun niyetindeyim
Günaydın, çalışıyorum işteyim.
Kolay gelsin
ehhh işte sen
İyi benimd eşimdilik , inşallah drvamıda böyle olur
insAllah
ne güzel. kar yağıyor burada
İyiyiz şükür.
iyiyiz, siz nasılsınız. umarım iyisinizdir
Selamlar,
Şükür iyiyim.
Sabah yürüyüş iyidir zinde tutar
Eh işte yuvarlanıp gidiyoruz
Iyiyiz sen nasılsın 💐
Baş ağrısı gece çok içmişim 😅😅
Bol anksiyete ile kötüyüz tabiki de
Ahahahahah pazar günü erken Kalkmak güzeldir
Güzel bi sabah aslında enerjik uyandım
Süper enerjik
İyi düşünüyorum iyi olur umarım
İyiyim sen
İyi.
Yürüyüş tamam mı
Güneşli bir pazardan merhaba
Günaydınlar
Çay içiyorum.
İyiyiz
İyiyim sen nasılsın
kotü
İyiyiz çok şükür
İyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?