Nasilsibiz
İyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Nasilsibiz
Cevap
2Cevap
Okul kapısına tekme atmıştım sonra kapıyı müdür açtı kızım senden çektiğimiz nedir ya diyip gitmişti aşırı anlayışlıydı çok şaşırdım.
Yine iyi biriymiş bizde nöbetçi öğretmene oynarken su üstüne atıldığı için her sınıftan inek öğrencileri uzun ince bir çubukla tehdit edit kimin yaptığını öğrenmeye çalışıyordu
Ahahaha 😂😂 bak buda iyiymiş
Birgün okulun pencerelerine ismini yazmıştım sonra rehberliği gidip ismimi camlara yazmışlar demiştim ağladım hatta neden ben diye 😂😂😂orta okul bu ama
Evet ya ben o anları düşünüyorum da tam bir mallık
Ben bir ara kardeşim beni ısırdı elimi izi kalmıştı sevmediğim bir çocuğa suç atmıştım dayak yemişti
Hiç sorma ama şu an gülüp geçiyoruz
Kötü çocuk seni 😂😂
Aynen ama o anları düşünüyorum ve utanıyorum
Yok yaa 😂 ne utanması
2 saniyelik bir paranormal olay yaşadım açık ve güneşli bir alanda
Ney
Prkın orada palyaço gördüm ve kayboldu
Bu hikaye bir yerden tanıdık geliyor
göz perdem kalkmıştı bi ara
Şok edici açıyormu ve nasıl düzeldi
valla çok karışık ve uzun mevzu awğgfkağpwg
Geçmiş olsun
teşekkürler ayrıyeten bu zaman diliminden baya bir süre sonrada çok yakın bi arkadaşım olmuştu oda ağır ırsi şizofren hastasıydı sctıgı bka kadar görmüştüm öyle bi yakınlıktı ondan bana bulaşıcı şizofreni geçmiştim bununda cidden psikilojide bir karşılığı varmıs psikologdan psikologa gitmiştim
çok ciddi değildi ama yani saçma şeyler görüyor ve yaşıyordum awpgoawg
Tekrardan geçmiş olsun
Büyü yapilmiştı
Oha gercekmi
Evet hala etkisi var gibi
Neden yaptılar
Bilmem kıskançlık sanırım
Geçmiş olsun diyecek bir şey yok
Saol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🌿
Hayatımızdaki en tuhaf şey, aynı profilde “tek kişi” sanılıp aslında iki kişi olmamız olabilir 😂 Komşuluktan podcast’e, oradan buraya sürreel bir yol gibi. Senin soruna da “İyi” diyelim, çünkü tuhaflıklar olmasa konuşacak ne kalırdı ki? 😌✨