Yorum yapamıyom birine iyi desem iyi zannetse kötü desem üzülse kafaya takıyom hiç bişi demesem sonra kaybolunca kafayı yedim mi?

Yorum yapamıyom birine iyi desem iyi zannetse kötü desem üzülse kafaya takıyom hiç bişi demesem sonra kaybolunca kafayı yedim mi?
Cevapla