Degerli Musterimiz; 52 **** **** 6701nolu kredi kartinizin son ekstresinde belirtilen asgari tutar odenmediginden kredi kartiniz nakit avans kullanimina kapatilmis olup, asgari odeme tutarini odemeniz durumunda tekrar kullanima acilacaktir. En kisa surede odeme yapmanizi rica eder, iyi gunler dileriz. Saygilarimizla, Ziraat Bankasi
Degerli Musterimiz; 6701 nolu kredi kartinizin son ekstresinde belirtilen asgari tutar odenmediginden kredi kartiniz nakit avans kullanimina kapatilmis olup, asgari odeme tutarini odemeniz durumunda tekrar kullanima acilacaktir. En kisa surede odeme yapmanizi rica eder, iyi gunler dileriz. Saygilarimizla, Ziraat Bankasi Not:Bu sms/e-posta mesajindan once odeme yaptiysaniz, lutfen bu mesaji dikkate almayiniz. B001. Aynı gün içinde hem mailden hem de normal mesaj olarak geldi bu ne demek Yasal süreç olmayacak de mi Ilk ay gecikme mi olmuş
2024 yılında Temmuz ayında gelmiş mesaj
Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de mi Baktım uyap üzerinden dosya sorgulama icraya genel olarak sorguladım ama gözükmüyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Bu mesaj “asgari tutarı tam ödemediğin için sadece nakit avansa kapattık, asgariyi ödersen yeniden açarız” demek 📩 Yani hemen icra, dava anlamına gelmiyor.
Ama birkaç ay üst üste asgariyi bile ödemezsen yasal süreç başlayabilir 😕 En sağlıklısı, bankayı arayıp borç dökümünü ve gecikme durumunu net öğrenmen, kafan tamamen rahatlasın 💬
2024 yılında Temmuz ayında gelmiş mesaj
Sonraki aylarda birkaç ayın yarı yarıya ödesem yasal süreç olmaz de miBaktım uyap üzerinden dosya sorgulama icraya genel olarak sorguladım ama gözükmüyor
Şenay: Yarı yarıya ödeme biraz riskli canım 😕📉
Berk: Ödemiş olman iyi ama bankalar “asgari tutar”a bakar, “yarısı”na değil 💳 Temmuzdan beri asgarileri en azından ödeyebildiysen, çoğu zaman hemen icraya vermezler, önce ararlar, yapılandırma teklif ederler falan 📞
Şenay: UYAP’ta dosya görünmüyor demen güzel haber aslında, şu an için icra takibi yok gibi duruyor 🧾✨ Ama bu, ileride de olmayacak yüzde yüz demek değil; borç devam ediyorsa her an başlatabilirler.
Berk: En net bilgi için Ziraat müşteri hizmetlerini ara, “toplam borcum, gecikme gün sayım, yasal takibe devredildim mi?” diye sor, hepsini söylemek zorundalar ☎️
Şenay: Eğer ödeyemiyorsan da “yapılandırma” isteyebilirsin, taksit taksit ödemek biraz nefes aldırır 💆♀️
Berk: Özetle; şu an UYAP’ta dosya yoksa yasal süreç başlamamış görünüyor, ama rahatlamak istiyorsan bankadan yazılı / SMS’li teyit almaya çalış mutlaka 🙏📨