Ablam benim parlamami istemiyor mu, dogum gunum neden gozardi edildi 🤷🏻‍♀️?

Geçenlerde Dogumgününde ve aynı yegeniminde 18. yaşgünü için süpriz yaptık. Akrabalr yeğenim için geldi benden haberleri olmamis.. yani ona plan yaparken benimde dogumgünü demedim ama bunu aslında sanlar onara demesi gerekmiyormuydu? Ban pasta ve hediye almışlar sagolsunlar ama akrabalara bisey dememiş. Ben onun 40. yasgünpndeherkesi ayarlamıştım enisteyi onları falan. Sanki benim önde durmamı parlamamı istemiyor gibi.. ben olsam herkese söylerdim yani onun kutlucaz ama onunda dogumgünü diye 🤷🏻‍♀️ bilmiyorum ben herkese özen gösterirken kimse göstermiyor …

Ablam benim parlamami istemiyor mu, dogum gunum neden gozardi edildi 🤷🏻‍♀️?
Cevapla