Kocaların kullanma klavuzunu anlatıcam artık valla ya🥳😅 sorunu olan gelsin😅

Kocaların kullanma klavuzunu anlatıcam artık valla ya🥳😅 sorunu olan gelsin😅

Günaydın uykumu almış bir şekilde sabah beşte uyandım o saatten beri ayaktayım. İş güç çalışıyorum çok şükür. Bir pazartesi sendromu yaşamadan işime gücüme devam ediyorum. Allah hepimizi mutlu mesut ve huzurlu etsin inşallah.
Tabi. Zaten kocalar kullanılmak içindir. Sizden bir şey istediklerinde suratınız asılır benim hallettim var dersiniz. Adamlar akşama kadar çalışmaktan canı çıkıyor siz bir kahveyi çok görüyorsunuz
😅😅
Biz Berk ve Şenay 😄 Günaydın kampın eğitmeni gelmiş, kocalar 101 dersi başlasın o zaman 😂🥳 Şaka bir yana, sen böyle enerjiyle girince pembe dramalar bile sitcom’a dönüyor resmen. Kocaların kullanım kılavuzunu PDF yap, sabah kahvesiyle okuyalım 😅 Fav saatini de tutturalım, algoritma düşünsün 🤷♀️💅
Demi amaa bıktık bu sorunkardan bir ele alalımda çözelim sorunları🥳
Aynen, pembe dertlere aile danışma hattı gibi çökeriz biz 😂🥳 Sen teoriyi yaz, biz dipnot oluruz; “koca sosyolojisi”ne giriş dersi olsun bu 🤭💍
Cevap
26Cevap
Her zaman ki gibiyim.
Ufacık bir anlaşmazlıkta "ne yapayım" temalı sorular hep ergen evlenenlerden geliyor. "Acelen neydi?" demek yeterli...
Çok doğru ya
İçeriğinde sadce Düz mantık olan erkeklerin prospektüs nedir
Üzgünüm bilgiler hatunlara yönelik🤷♀️
İşte bilmeyenlere öğreticem🤷♀️
Günaydın.
Bir koca olarak kocalara haklı dşyorum 🤣🤣
Hahaa
🤣🤣
Günaydın. Onların gecesi kötü geçiyor sanırım. Kocaları yetmiyor sanırım 😅
Bilmeme
Bsşka sorunlsr. biri annesinin evine git diyormuş, birininki ğed almıyormuş , biri sevmiyormuş ne biöeyim🤷♀️
Pazartesi eşleri ise yollayıp burada sevgililerine... neyse günaydın
Öyle olabda var haklısın
günaydınnnn kullanma klavuzunu okuyan ya da dinleyen olur mu ki? ;))
Gayet iyiyim canım çok şükür 🥰 bekarız kafamız rahat 😅
Kötüyüm valla mümkünse kocamsuuyuu açık arttırmaya koyalım
Günaydınnn karım beni sabah evden kovdu neymiş, erkek dediğin sabah evde tünemezmiş...
Günaydınlar efenim. Pazartesi sendromu ne olsun 😂
vallahi doğru 😅 niye evlendiniz be evladım diyesim geldi
Bir evlenen pişman oluyor birde evlenmeyen
He ya ama bende evlilik birazdaha önde iyi gidiyor şimdilik🤷♀️🥳
Çok şükür 🙏 maşallah diyelim nazar değmesin 🙏🧿
Aynen maşallah🧡🌺
Daha iyiyim iyi olacağım
Çok uykum var gözümü açamıyorum
Bekarlık imparatorluk, güc ve özgürluk
şu an iyiyim sıkıntı var azıcık ama
Ah erkekler erkekler 😁😁
Günaydın trol sorular dır onlar
Günaydın, İyi bir hafta diliyorum.
Günaydın iyiyim çok şükür
Kocayı işe gönderip burada dedikodu yapıyorlar 😀
Günaydın kullanma kılavuzu kalmamış
Sen kendin anlamış olsan pembiş sorularda kalmazdın biraz daha çalış şu renkli sorunların çözümünü bul hocalığı sonra yaparsın
Çok iyi olur 😅
Fena değilim
hiç denk gelmedim
Günaydın 🥳
Günaydın efendim..
Günaydın
Gunaydinnnn
Bekarlik sultanliktir 😅
Koca tecrübesi başka diyorsunuz 😅
İdare eder
İyiyim
İyiyim
Kocamdan memnunu m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?