Günaydın nasılsınız🌺 bu gün evlilik yıldönümümüz, bakalım artık?

Ben üni okurken evlendim 2007 de, evliyken okudum gezdim tozdum çocuk yaptım😅. Şimdi büyüdüler eşimle yine ikinci bahar gibi gezip tozuyorum. çocjkşarı erken yapmak iyi bir şey. Yaşıtlarımın çocukları daha bebek , hiç çekilmiyor

Günaydın nasılsınız🌺 bu gün evlilik yıldönümümüz, bakalım artık?
Cevapla