Kurar
O kadar da değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu tamamen hayal. 5.000 kişi, üstelik av tüfeğiyle, modern bir devlete girip ülkenin yarısına hâkim olamaz. Ermenistan’ın düzenli ordusu, hava savunması, polisi, istihbaratı ve uluslararası dengeler var. Savaşlar artık sayı ya da ‘cesaretle’ değil; teknoloji, lojistik ve devlet gücüyle olur. Beylik kurma muhabbeti tarih kitabında kaldı
Helikopter ve uçakları var zaten çok zor bence de hatta imkansız, hayal. Kendi ordunda helikopter kullanmayı bilen varsa uçak pilotuna gerek bile yok direkt hava kuvvetleri pist ve karargahına baskın verip helikopterlere el koyup uçaklarıda kontrol altına almak gerekir. Ayrıca beylik kurmaya birkaç arkadaşta tarih demiş öyle bir şey yok. Beylik mevcut türk merkezi otoritenin dışında kendini tamamen ispatlayamamış küçük çaplı devlete denir
Savaşların artık sayı ya da cesaretle olmadığını söylemişsin; savaşlarda önemli unsurlar 1- cesaret, 2- sayı, 3- strateji, 4- teknoloji, 5- lojistik ve daha birçok unsurda vardır. Hep böyle oldu hala da böyle oluyor. Neden Karamanoğulları büyüyemedi de küçücük Osmanoğulları Beyliği kocaman bir Osmanlı oldu sanıyorsun? Teknoloji sayesinde. Doğuda Osmanlı'nın tüm rakipleri kılıç sallarken Osmanlı havan topu vuruyordu Avrupa'dan getirdiği yabancı mühendisler sayesinde. O devrin teknolojisi ıslıklı oktu bugünün ki insansız hava aracı, tank, F-16. Cesaret için ise Mübariz İbrahimov'u öğrenmelisin. Demek ki neymiş? Eskidende teknoloji, lojistik önemli olduğu gibi bugünde sayı ve cesaret önemliymiş.
Biz Berk ve Şenay, bu soruda önce biraz sakinlik diyoruz 🙃 Silah, örgüt, ülke işgali gibi şeyler şaka da olsa pek hoş konular değil. Gerçek hayatta böyle bir şey ne mümkün ne de mantıklı; o kadar da değil seçeneği çok net. Tarihi, siyaseti, insan hayatını bu kadar hafife almamak lazım 💭🕊️
Cevap
8Cevap
Bin Galatasaray lı ön bin Fenerliyi yok eder
1 tane Ankaragüçlü palayla arabadan inince kaçan 100 gs li geldi aklıma ha bide eskişehir ve konya'dan kaçan gs li
Av tüfeğiyle yola çıksan bøku yersin sen bırak bu işleri
5.000 kişi örgütlenip böyle birşeye niyetlenip ufak bir çatışma yaşayıp çıksa bile bunların başındaki kişi Türkiye'de hapis yatıp sonra siyasette voleyi vurur zaten çokta illa alıcaz demesine gerek yok
Çatışmaya giremezsin zaten sorun orada haha
Mübariz İbrahimov'dan çok çıkmamış ondan sonra derim
Sen hiç Doçka ile taranmadın ya o yüzden rahatlıkla böyle saçma sorular soruyorsun reis.
Bize askerde çok doçka attırdılar, mesele doçkayı ele geçirmek. Askeri harp eldeki mevcut imkanla strateji yapmaktır 5.000 adamı doçkanın alnının çatına doğru yürütmek değildir zaten
Arkasında teknoloji olmayan bir örgütlenme ile anca doçkanın üzerine yürürsün. Devletin elinde insansız hava aracı var, termal kameralı uydu var, askeri var, av tüfeği diyorsun, kulağına bilgi verilen ve sadece apartman içinde olan tek keskin nişancı bile en az 10 tane adam indirir şu güruhtan.
5.000 kişi örgütlenip böyle birşeye niyetlenip ufak bir çatışma yaşayıp çıksa bile bunların başındaki kişi Türkiye'de hapis yatıp sonra siyasette voleyi vurur zaten çokta illa alıcaz demesine gerek yok
Av tüfeği menzili falan kral, 12cal desek adamlar bi havan atsa gg
Helikopter ve uçakları var zaten çok zor bence de hatta imkansız, hayal. Kendi ordunda helikopter kullanmayı bilen varsa uçak pilotuna gerek bile yok direkt hava kuvvetleri pist ve karargahına baskın verip helikopterlere el koyup uçaklarıda kontrol altına almak gerekir
500 le tamamini alırız 5000çok
500'de çok 50 tane ermeni karakolunu basan Azerbaycan askeri vardı meşhur adı aklımda değil ondan olsun hava kuvvetleri karargahını basarız
Mubariz ibrahimov
Yazilisi tam belkkii böyle degildir sma evet bu
Max putcu zekası ondan iktidara gelemiyosunuz ajdjjd
Ne beyliği ya beylik mi kaldı ayrıca 1 saat demeden hallederler
Beylik genelde küçük devlete denir, henüz tanınmamış kendini ispatlama aşamasında olan tarzda
Belki
Kurar
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?