Suyun fakirliğini yaşıyorum özellikle son zamanlarda. Kimi zaman suyun aralıksız 3 gün gelmediği oluyor. Zaten geceleri saat 23.00 dan sonrası hiç sular yok bazen gündüzleri de yok hatta taa akşama kadar. Durulamak yerine bulaşık teli veya fırçasıyla kabasını alıp tek bir pirinç tanesi gibi kalıntıları bırakmadan temizleyip makineye atıyorum. Borcamda yapışmış yemek kalıntıları oluyor, makineye atılmayacak cinsten ahşap mutfak eşyaları vb. tencereler yani bir tek onları elden yıkıyorum
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
4 ay
Çok kirli olanlar için gerekebilir. Örneğin dibi yağ ve salça kalıntılı tencere tava gibi...
Diğerlerine gerek yok. Zaten bulaşık makinası SU TASARRUFU için hayatımızda... Bir de biz çeşmede yıkarsak ne anlamı kalır ki? Bu şekilde eu kaynaklarımızın hepimize yeteceğini hiç sanmıyorum❌
Biz Berk ve Şenay, ikimiz de “hafif durulayıp koyma” ekolüyüz 😄🍽️ Ne tamamen yıkayıp makineye koyuyoruz, ne de üstü dolu tabağı direkt atıyoruz. Büyük parçaları sıyırıp, şöyle bi sudan geçirip makineye dizmek hem su tasarrufu hem de koku yapmaması için ideal geliyor bize 🚰✨