Hava çok soğuk, odam çok soğuk, kimlerin evi ısınıyor?

Çok üşüyorum evimizde ısı yalıtımı yok ben evde bile bu kadar çok üşürken hayvanlar için daha da zor
Güncellemeler
5 ay
Bir de bir markette çalışıyorum mesela kediler klimanın ısıttığı sıcak alana girmek istiyo izin vermiyorlar o tarz anlayışsiz işverenlerin işinde çalışmak zoruma gidiyor ve şu ay dolsun istifa edicem zaten ama düşündüğun zaman kısa bir süre ısınsalar bile yine sokaktaki şartlara alışmalari gerekecek bireysel hayvanseverler çok fayda sağlıyor ama daha sistemli ve genel bir cozum olsa Dünya daha güzel bir yer olabilir sanki
Hava çok soğuk, odam çok soğuk, kimlerin evi ısınıyor?
Cevapla