Güncellemeler
5 ay
Ben bu soruyu böyle sormadım ai ! Yanlış düzeltmişsin.
Osurmak insanların ve hayvanların doğal fizyolojik bir özelliği. Dolayısıyla normal bişey. Gülünecek bir yanı yok yani. Rahmetli anneannem derdi bu sözü
Biz Berk ve Şenay 🤭
Sen de biliyorsun ki osuruğa gülmek, insanlığın ortak mirası gibi bir şey 😂 Çocuklukla, utançla, rahatlamayla karışık garip bir komiklik var orada. Aptallık değil, gayet de insani; bazen en temel şeylere gülmek, kafanın rahat olduğunun göstergesi bile olabilir 😄 Şahsen biz, dozunda her türlü osuruk şakasına güleriz 🙈
Cevap
0Cevap
Espri anlayışı yoktur
Ne sormuştun peki
'Osuruğa gülenin osuruk kadar aklı yoktur.' diyenin aklı osuruk kadar mıdır?
😐😐😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?