Hz isanin dogum gunu neden kutlaniyor?

Yabanci ulkede yasiyorum. Bu gun. Hz isanin, nin dogum gunu diye. Heryer kapali. Hz. isanin. Dogum. Gunune Christmas diyorlar ve kutluyorlar. bugun. Hz isa, ya Allah. Kitap gonderdi. degil mi? Ama yasadigim ulkede. " Allah hz. isa, ya. incili gonderdi, diye. Mujde vermek istediklerim " Ona kitap gonderilmedi. yasarken elinde. Kitap yoktu? Sen neyden bahsediyorsun? Hemde onun ismi. Hz. isa degil? "Jesus" anladin mi? bunu o kucuk. beynine koy senden. mujde falan istemiyoruz? "Merry. Christmas" dediler bana yasadigim ulkede!

Güncellemeler
5 ay
Hz isa buyuk bir basari yapmis. Onun. Dogum gunu kutlamakari icin. Tum Avrupa. Kuzey ve. Guney Amerikada Tum devlet ve ozel kuruluslar. Kapali? Niye cunku. Hz. Isa, nin dogum gununu kutluyorlar resmi tatil. Bu ulkelerde? ve bunu. Hz. Isa basarmis degil mi? Yasarken bu Kadar. basarili olacagini bilmiyordu herhalde🤔
Hz isanin dogum gunu neden kutlaniyor?
Cevapla