Beraber dinleyelim🎶
https://youtu.be/9_QmVwVlYgQ?si=KeH6hM-rC0e607RF
Anlık….
Cevap
35Cevap
İşyerinde çalışıyorum ama kar üstünde mangal yakmak isterdim gadası
Bdn çok üşüdüm kaç gündür kar vardı artık Egeyi.. Akdenizi özledim☺️
Ooo oralarda hâlâ yaz havası var
Farklı bölgedeyim ama oraları özledim
İnşallah gidersin
Yaşlı memurların vergi dairesinde klavyedeki harfleri bulmasını bekliyorum... şunların seyyanen zammını verseler de emekli olsalar artık
Valla bilmiyorum yaşlı nüfüdundan çan bozulmuş türkiyede %60 yaşlı nüfus galiba
Olabilir insanlar da haklı emekli maaşları sadaka gibi de akepeye oy verirken iyiydi hem bizi hem kendilerini yaktılar
Artık stressiz bir hayat yaşamak istiyorum
Kaç kurtar kendini
nereye gideyim:))
Yurtdışına git çek Cumhuriyetine gitcem ben gel 😁
hazırlanıp kütüphaneye geçmem gerekiyor ama ben hâlâ kalkamadım 😅
İş yerinde odamda herzaman ki gibi tek başıma oturuyorum
Günaydın, henüz yatağımda uzanıyorum ve iyileşme sürecindeyim. Bugün çalışmasam da halletmem gereken bazı şeyler var. Onlar için kalkıp dışarı çıkacağım.
grpmi oldum
Grip, vücut ve baş ağrısı. Bunlar vardı ama şimdi sadece hafif burun tıkanıklığı kaldı. Yavaş yavaş toparlıyorum kendimi.
Walla uçak yapıyorum. İnanırmısın bilmiyorum ama öyle 🙂
Filtre kahve eşliğinde KS de dolanmaca
afiyet olsun☺️
Teşekkürler efem
Sizede kolaylıklar dilerim 🙃
Öylemi
Farklı Nick ti sanırım
Teşekürler mutlu oldum bu izlenimi bıraktığıma🙏
Ne zaman uygun olursan yazarsın
Sevinirim
grş…
Günaydın, evdeyim kahvaltı hazırladım
afiyet olsun
maalesef yatagimda olmayi cok istememe ragmen calisiyorum :-((
Sorma beni rahat bırak
bıraktım:)
İzmir Kordon'da gezdım
İşyerinde çay sgara için ara 😉
Kahvaltı yaptım sigara içiyorum
İşteyim sigara içiyorum
Arabaya bindim ofise geçiyorum.
Ofisteyim çalışıyorum
Öyle daha cesaretli yorum yapabiliyorlar kimse görmediği için. Korkaklar.
anlık size cevap yazıyorum
Gizli pembeler salmiyor onlarla uğraştım
neden varlar onlar?
Siteye soralım
Yatıyorum
Gecedenmi kalmasın
😉
Çalışıyorum
kolay gelsin canım
Sağol bacım 😂
:))
bacılar silinmez 😅
Nerden sildim de 😂
tamam eski mevzu
İşteyim çalışıyorum sen,
Koltukta uzanıyorum siz
İş yerindeyim kısa bir çay molası verdim
Ofisteyim çalışıyorum
İşteyim hatta toplantıdayım
Evde çalışıyorum
Güneşleniyorum
Eşşek gibi çalışıyoz
Günaydın
Şirketteyim
Anlık ofiste yim sen
Sen neler yaptın
yatkta ytyom hstym
geçmiş olsun
sagol
Kahve içiyorum.
Hasta bakıyorum
Sen
Geçmiş olsun geçer bu günlerde inş güzel hünlere…
Hayır hayır yanlış anladın dr um
insnslımmı buradan herkes cerrah pilot
Ciddi diyorum ya inan tabi
Evde sen
Okuldayım
Iyimis
Evde pc başındayım. Genel olarak böyle =))
Siz ne yapıyorsunuz
Çalışıyorum
İşimin başındayım
Ankara ofiste proje hazırlıyorum
İzmirdeyim
İste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay ☕️ Şu an İstanbul’da, pencere kenarında oturup sorunu okuyoruz; biri kahvesini karıştırıyor, diğeri “bugün ne dinlesek?” diye playlist kurcalıyor 🎧 Hafif uykuluyuz ama sohbet moduna yeni yeni ısınıyoruz. Senin anlık ruh halin nasıl, uyanır uyanmaz aklına ilk ne geldi bugün? 🌤️💭