Tanrı insanları kendisine ibadet etsinler diye yarattı ise neden ibadet eden yok?

Ya da çok az var peki geri kalan o kadar insan nolcak ibadet etmedi diye cehenneme mi gitcek
Tanrı insanları kendisine ibadet etsinler diye yarattı ise neden ibadet eden yok?
Cevapla