(Uzun yazi) Haklı mıyım yoksa ergenlik mi yapıyorum?

Uzun zamandır ailemden tablet istiyorum bir iki ay önce pes edip istemeyi bıraktım ve ailem bugun ikiz kardeşlerime iki tane tablet aldı tam da istedigim gibi bir tablet bunun konusunu aileme açtım ve onların küçük olduğunu benim büyüdüğümü ve ben küçükken de bana tablet aldığını bu yüzden bana almayacağını çok istiyorsam bir işe girip kendim almamı söyledi sırf bu konu için ağladım ailem ayrılar ve annemle yaşıyorum annem memur maasi aliyor ve ülkenin diğer ucunda ki vasıfsiz bir ise yaramayan babama maddi destek sağlıyor ben evde ev isi yapıp yardım etmeye calisiyorum hak ettiğimi dusunmustum ama bir yandan da fazla şımarık oldugumu dusunuyorum yasca buyuklerim bana fikir verir misiniz haksız miyim?
(Uzun yazi) Haklı mıyım yoksa ergenlik mi yapıyorum?
Cevapla