Doğum günümü kutlamak isteyen var mı yoksa ben kendim mi kutlayayım 🥺?

Doğrusu ben de öğlen hatırladım 😂
Doğrusu ben de öğlen hatırladım 😂
Güncellemeler
5 ay
Doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim 💛 umarım hepimiz için mutlu, huzurlu, güvenli, bol kazançlı, kazasız belasız bir yıl olur.
Doğum günümü kutlamak isteyen var mı yoksa ben kendim mi kutlayayım 🥺?
Cevapla