Tartışma sırasında yaştan vurmak niye bu kadar yaygın, insanlar neden hemen teyze diyor?

Cahil bilmediği konuda yorum yapıyor "bak o öyle değil" diyince teyze yazıyor. Kemdi hiç 30 lu yaşları gelmeyecek. Bu arada benim bu yaşta botoksum bile yok çok şükür. Böyle teyze diyen kızlar daha 25 olmadan yaptırmadıkları yerleri kalmıyor.

Tartışma sırasında yaştan vurmak niye bu kadar yaygın, insanlar neden hemen teyze diyor?
Cevapla