Arkadaşlar lütfen okuyun ve cevap yazın şimdiden okuyup cevap yazan kardeşimin ne duası dileği varsa kabul olsun. ?

Muhasebe okumadım 4 yıllık beden eğitimi mezunuyum. Annemin rkaadaşı üzüldü beni işe soktu muhasebe adama hiç yardımcı olamadım ama o da yaparsın falan dedi neyse devam ettim sonra baktım olmuyor her işi de başkalarına diyoruz başka şehirdeki muhasebecilere onlar hallediyor. Ben müdüre ağlamaklı ben yapamıycam bırakacaö dedim dedi bırakma seni eğitime yollayalım. Sonra beni İstanbul’a eğitime yolladılar ama eğitim hiç planlı değil bi kadının yanındayım bir şey gösteriyor sonra kendi bilgisayarına çekiliyor. Bir işi beş saatte yapıyorum. Ortam tuhaf kendimi ait hissetmiyorum müdüre ayıp olmasın diye çabaladım hem KPSS çalışıyorum hem gidip geliyorum. Ama baktım bu alam çok farklı sap diye bi sistemle işlemler oluyo hiçbir şey anlamıyorum. Aptal konumuna da düşüyorum eğitime gittiğim yerde ki müdür bir şey soruyor hiç anlamıyorum irsaliye nedir, vs. Bende bırakmaya kararlıyım. Yarın müdürü arayacağım köpek gibi sınava çalışıp atanacağım
Arkadaşlar lütfen okuyun ve cevap yazın şimdiden okuyup cevap yazan kardeşimin ne duası dileği varsa kabul olsun. ?
Cevapla