Arkadaşlar bir konu danışacağım yardımcı olur musunuz canlrım. yanıtlayan herkesten Allah razı olsun. tüm duaları kabul olsun inş?

Ben bakıcılık yapıyorum sabah 9 dan akşam 6 ya kadar gitmem 1 saat dönmem 1 saat sürüyor. Ama 200 tl alıyorum günlük çok çok az. Mecburum dedim çalıştım. Hadi paranın azlığını geçtim kadın varlıklı ama çocuğuna bakıc bulamıyor sürekli yapıcaksın dimi diyor. Bugün saat kaç olmuş hala günlüğüm yatmadı. Sizce ben ne yapıyım ya bende yarın gelmiyorum işim çıktı mı diyim. Çok kızıyorum bu işlere
Arkadaşlar bir konu danışacağım yardımcı olur musunuz canlrım. yanıtlayan herkesten Allah razı olsun. tüm duaları kabul olsun inş?
Cevapla