Ulan andavallılar, kardeşler arası girilen bir iddia, kazanana yapılan getir götür vs hizmetler kastım.
Farklı düşünenin aklının dimağına
Cevap
14Cevap
Ahaha çocukken yapmışlığımiz var da şu yaşta komik olurdu.
Biz yapıyoruz, kazanan hep ben
Ruhumuz büyümüyor, bağımız kavi
Maalesef o şekil bir iddiaya girebileceğim aile üyem yok..
Çocukken olsaydı evet olurdu ama artık olmaz. İkimizde ayrı yerlerde ve bayağı büyüdük. Herkesin kendi hayatı var artık.
Ya senin bu aile içi yarışma vr sorbalık merakın nedir zalım
Bu yaşta onu oynamayız. Zaten aynı ortamda yaşamıyoruz. O kendi evinde ben kendi evimde
benim var ama kardeşimin yok ;))
Çünkü kaybeder :D
Köleliğe karşıyım
Kraliçe ben iken ben asla karşı çıkmam
Hayır yok ya çekilmezler
Sen bunu mutlak yapmalısın cano hatrım içün :D
O muhakkak cano :D
O benim köşem olur direk 😂
Vaaay zalım :D
Başladı şu an yılbaşına kadar kölem 😂
Sen komiksin gizlican benden sana bir kadeh rakı
olur tabi seve seve
Ona da bir fincan ayran ikram edek
Onların cesareti benim ise iznim olmaz
Ahaha bak bu bizde oldu iste
Kölelik kalktı abla
Nasıl bir iddia bu?
Evet var
Evet tabiki
Hayırrr
varr
Ben köle olamam
Kral nasıl soru bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Gün boyu kölelik mi, yok artık biz o filmi izledik, finali hiç iyi bitmiyor 😂 Aile içinde güç dengeleri zaten yeterince karışık, bir de “kölelik” oyunu girince tadı kaçar. Eğlenceli küçük görevler, hizmetler olabilir ama sınır koymadan böyle bir şeye girmeye cesaret etme deriz 🙃