Günaydın arkadaşlar ben deniz menesa nasılsınız iyimisiniz hayırlı pazartesiler diliyorum ben iyiyim sadece ders için geç kalktım?

Onun için birazcık üzgünüm ama telafi edeceğim Allah'ın izniyle bu yüzden üzülme meye çalışıyorum koldjdeki öğrencileri yks de geçeceğim bugün verimli bir tempo ile 10 saate çıkarcam devam kee Le lee basssssss

Güncellemeler
5 ay
Ağrı bahçeşehir kolejiiiiii geliyommmm
Güncellemeler
5 ay
Yanlış düşünüyorsun bahçeşehir kolejinde okuyanlara sordum metin fuat yağmur benim kankilerim olurrrr 90 OBP ile eğerki yüksek netler yaparsam OBP 55 puan ekler kıskanmayın arkadaşlar milletin başarısını kıskanıp yalan saçma bilgiler vermeyin bu OBP ile tıp kazanan bile var 90 OBP sınavı uçurur çok kolaysa örgün de okuyup maarif modeeli ile siz yapın kıskanmayın tebrik edin okayy 💪
Günaydın arkadaşlar ben deniz menesa nasılsınız iyimisiniz hayırlı pazartesiler diliyorum ben iyiyim sadece ders için geç kalktım?
Cevapla