Her şeyde bir güzellik görebilmek mi asıl maharet yoksa sessizliği duymak mı?

Sahi her hamle, her bakış hatta her sessizlik bir anlam taşıyor mu? Yoksa biz mi çok hissediyor fazla bekliyoruz? Bir replik duymuştum: Biliyorum çok fazla hissediyorum ama bu bir eksiklik mi?

Ormanı büyüten su mudur umut mu?
Ormanı büyüten su mudur umut mu?

Bazen sadece gerçek anlamda soyutlanmak istiyor insan daha iyi görebilmek ve anlayabilmek için..

Sessizliği duymak demişken aklıma bi şarkı geldi:

Bazen bi sahne, bazen bi müzik bazen de bir ân.. İnsan kendini görür orada o anda

Her şeyde bir güzellik görebilmek mi asıl maharet yoksa sessizliği duymak mı?
Cevapla