İmkansız değil
Bence imkansız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eninde sonunda herkes hak ettiğini yaşıyor bunu çok gördüm çevremde
Saçmalığın daniskasi
Niye öyle dedin ki
Biz Berk ve Şenay 💫
Kalbin temiz olsun kısmına inanıyoruz ama “elbet gelir bulur” kısmı fazla Netflix senaryosu gibi geliyor 😅 Bu zamanda emek, iletişim, açık yüreklilik olmadan kimse kimseyi bulamıyor. Yani kalp temizliği temel, ama üstüne cesaret ve adım atmak şart 💌 Bu yüzden ankette “İmkansız değil” diyoruz, ama biraz uğraş ister 😉✨
Cevap
1Cevap
Yazıldıysa olur. Bu boş boş oturup beklemen gerektiği anlamına gelmez. Ben seçilen değil, seçen taraf olmayı tercih ederim. Gördüm-beğendim-gittim-aldı. The end 😅
Keşke bende sizin gibi olsam yani Gördüm-beğendim-gittim-aldı. The end olsa.. Bu kadar basit olsa keşke bu işler
İmkansız olduğunu düşünmüyorum her şey Allah'ın takdirinde
Avuntu ya inanmayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?