Aman bu pislağımbulu niye övüyorlar mis gibi New York Paris varken sizin şehriniz hiç bir b0k değil ki hahaha?

Fakir şehir pislağımbul boğaz harici hiç bir yeri resimle çekmezler çünkü gecekondu dolu hahaha. asla Paris veya New York gibi olamazsınız sizinle ancak Tahran veya bağdat kıyaslanır 🤣

Aman bu pislağımbulu niye övüyorlar mis gibi New York Paris varken sizin şehriniz hiç bir b0k değil ki hahaha?
Cevapla